Framtiden över en kopp kaffe på Gelleråsen 20160814 kl.08:22


Sitter och blickar ut över Gelleråsens motorbana med en kopp kaffe och funderar över fortsättningen. Ska man erkänna sig besegrad av GR8:an och laga upp den för att kunna returnera den till ägaren eller ska man envetet fortsätta försöka övervinna den. Inget lätt beslut och framförallt inget beslut jag varken tar själv eller idag. Om man skulle ge upp Chevronen vad skulle man hitta på då. Att lägga hjälmen på hyllan finns ju också som alternativ men har man sysslat med motorsport sedan tidiga tonåren i olika former och nu gått och väl passerat de 50 tycker nog de flesta att man kanske ska ge sig men fortfarande brinner jag för att tävla, forfarande anser jag mig kunna hävda mig väl om jag bara har material för det så fortfarande anser jag mig ha något att ge i detta plus att detta är mitt liv och en sån otroligt stor del av mig. Så funderingen får nog fortsätta med inriktningen, vad ska jag och FAHS göra härnäst, ett liv med eller utan den blåa Chevron GR8:an?/Anders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar