R.I.P. Sven Frindelius



Sven Frindelius - Idag  den 31 maj är det 14 år sedan världen och svensk motorsport förlorade en fantastisk människa. Sven var den som fick mig att börja med banracing och som också hjälpte mig både till mina första sponsor och förarkontrakt. Han var inte bara en av de absolut bästa kompisarna jag haft utan även mentor och en otrolig inspiratör. Han är nu sedan fjorton år tillbaka borta genom en tragisk olycka men lever ständigt kvar i mitt minne och det går fortfarande inte en dag utan att han finns med i mina tankar.
Jag saknar dig kompis/Anders

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Idag har jag varit och hälsat på dig för första gången älskade och otroligt saknade Sven.

    SvaraRadera
  3. Jag saknar Dig så mycket min gode, och roliga vän. Vi hade så mycket planer tillsammans.

    SvaraRadera
  4. Jag saknar Dig så mycket, min roliga och så trevliga vän. Vi hade så mycket planer tillsammans.

    SvaraRadera